2 roky

candlesPrávě mě tu oslovilo jakési upozornění, že dnes jsou to přesně dva roky od založení The Hot Rats. Máme tedy důvod k oslavám!

Poslední dobou to tu zrovna nežilo, ale i tak děkuji těm, co zachovávají přízeň, když se tu sem tam něco objeví. Polepším se. Určitě. Předsevzetí?

Navíc jsem ráda i za příjemná seznámení, které mě díky blogu potkala i navázanou spolupráci např. s nakladatelství Odeon a dalšími. Když se zpětně ohlédnu, byl to asi fajn nápad to tu založit.

Teď mám před státnicemi a končím tříměsíční stáž v brněnské redakci Mladé Fronty DNES (mimochodem taky skvělá zkušenost), na léto už mám ale zase spoustu plánů a hlavně mi klíčí v hlavě nápady na nové vlastní projekty, které se, doufejme, někdy dají do pohybu. Ale o tom zase někdy příště.

Příspěvek byl publikován v rubrice Záznamy. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

