Návraty, karnevaly apod.

Dlouhá odmlka, já vím. Konečně mě vyburcoval až komentář u posledního příspěvku (z počátku dubna! – stydím se) od jedné doslova neživé přesto velmi milé dámy a odhodlala jsem se zase něco přidat.

Na moji obranu – v poslední době byl nedostatek času na psaní v důsledku teď již úspěšně protrpěného zkouškového období. Nyní už je však za mnou a stejně tak jsou zažehnány i nějaké ty obligátní existenciální krize a jede se dál. Navíc přes léto snad bude víc času na psaní a více prostoru pro kreativitu, tak by to zase mohlo trochu ožít.

Dnes aby to nebylo jen o žvástech, tak přidávám několik fotek, co jsem pořídila na nedávné Slavnosti masek v Brně, což byla přehlídka všech brněnských divadel a hlavně pestrá podívaná. (Navíc má oblíbená žena – Veru – v roli jepice a narazila jsem tam i na Esterku – taktéž za objektivem.)

This slideshow requires JavaScript.

Příspěvek byl publikován v rubrice Záznamy se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 thoughts on “Návraty, karnevaly apod.

  1. Vítej opět mezi námi 😀 Fotky jsou drsné :). Já už se ani nepokoušela fotit nebo dávat na blog nějaké reportážní, ale jen ty detaily. Jinak sleduju ostatní fotografy, kteří tam fotili, a tvé album je vydařené – hlavně ta fotka HaDivadla :). Jinak jak to děláš takový sled fotek za sebou, prosím? Asi by to mnohým usnadilo listování některými mými fotkami.

Zanechat Odpověď

