Preferujeme originál – 2. díl

Slovenská výtvarnice Lucia Laciaková z ateliéru LucLac pochází ze slovenské Rožňavy. Lucia původně vystudovala učitelství – předměty výtvarná výchova, angličtina a slovenština, ale nakonec se rozhodla vydat úplně jinou cestou. Rozhodla se prosadit vlastní výtvarnou tvorbou.

Lucia začínala pouze s jednoduchými šperky, ale dnes pod značkou LucLac, na které s ní spolupracují ještě další tři pomocné síly, prezentuje šperky i oblečení s autorskými motivy, stejně tak prodává i své obrazy. Nejen na Slovensku, ale i u nás slaví úspěchy se svým originálním oblečením i doplňky a její výtvory jsou ozdobou nejednoho šatníku.

Pokud i Vás zaujala pestrobarevná tvorba značky LucLac a chtěli byste si některý z výrobků pořídit, můžete tak učinit na českém Fleru, slovenském SAShE a nebo se můžete stát jejími fanoušky na Facebooku.

A jak zní roztomile optimistické heslo značky LucLac? Naše věci Vás jedinečnými neudělají. Jen Vám mají připomenout, že vy už jedineční JSTE!

Soutěž

FOTO: Náušnice s autorským motivem, Zdroj: LucLac

Náušnice s autorským motivem, Zdroj: LucLac

Nyní tu máme opět soutěž o dva originální kousky z Luciiny dílny.

Jedná se o dvoje ručně vyrobené náušnice s autorským motivem z ateliéru LucLac.

Pokud se vám tyto doplňky líbí, zbývá už jen splnit tři následující podmínky:

uno {staňte se příznivcem The Hot Rats na Facebooku}

due {do komentáře pod článek uveďte Váš platný e-mail}

tre {následně do komentáře napište, čím Vás tvorba ateliéru LucLac zaujala}

quattro {nezapomeňte poznamenat o který pár náušnic máte zájem – horní Ryšaňa a nebo spodní Miss Grape}

Budou vylosováni dva výherci. Soutěž je pro čtenáře z celé ČR i SR.

Uzávěrka soutěže: 21. dubna 2013.

Čtěte také:
Preferujeme originál – 1. díl

9 thoughts on “Preferujeme originál – 2. díl

  1. Líbí se mi, že jsou to originální motivy a jsou opravdu propracované, jde vidět, že si na každém motivu nechala autorka opravdu záležet. (Líbí se mi obě varianty náušnic, víc asi Miss Grape)

  2. Platnej mejla: ladyesik@seznam.cz
    Popravdě jsem zrovna unešená, až mě bolí, že nemám peníze na tan krásné naušnice nebo sety. Hlavně pro mě, umělecky zaměřenou, jsou motivy opravdu lákavé. Originální, vkusné a neotřelé, využití malířství, to sem i moc líbí. Stejně tak šíře možností.
    Quattro, líbí se mi ty druhé víc 🙂

  3. já jsem se zaregistrovala na fleru teprve nadávno a první, co jsem tam objevila byla vaše značka a každý den si prohlížím vaše modely. strašně ráda bych si nějaký koupila, ale nevím, zda by mi byl:) tak pořád váhám, ale jednoho dne se odhodlám a koupím si něco krásného. všechny věci se mi od vás líbí, sálá z nich neuvěřitelná energie a láska ke krásnu.a také se mi líbí, jak jsou propracované detaily, že všechno má svojí logiku a není to jen tak nahodilé. prostě paráda.
    Ryšaňa
    brejchova.iva@email.cz

    • Vy jste na tom z nás nejlépe. 😀 Každopádně můžeš soutěžit i tak, stačí napsat komentář. Nerada bych diskriminovala lidi mimo soc. síť. 🙂

    • Děkuji, velmi si toho cením 🙂 platný e-mail: D.svagerova@seznam.cz

      Na tvorbu LucLac jsem jako prodávající na fleru narazila již dříve a velmi ráda se do jejího obchůdku vracím. Musím říct, že její tvorba na mne působí velmi vyrovnaně, v mnoha případech někdy až mysticky. Líbí se mi její smysl pro detail a velká emotivnost zobrazených motivů.
      Šperky od LucLac jsou tím pravým, co zpříjemní špatný den, budou nevšedním doplňkem a zaujmou ostatní.
      Osobně bych byla poctěna, kdybych tyto náušnice mohla nosit a jak je zmíněno v heslu, byly by pro mne něčím vyjímečným.

      V případě výhry je těžké si vybrat, oba dva páry jsou krásné, ale spíše asi – Ryšaňa . 🙂

Zanechat Odpověď

