Media is not Go(o)d

FOTO: Patti Smith, Foto: Mattia Zoppellaro

Patti Smith, Foto: Mattia Zoppellaro

Začala jsem psát pro další kulturní magazín – Kultura21, popravdě se mi zatím moc zamlouvá přístup redakčního týmu, navíc tentokrát nejsem vázána na určitou kulturní oblast, ale můžu přispávat do všech rubrik zároveň. A světě div se, shodou okolností jsem se rovnou dostala i na pozici šéfredaktora literární rubriky.

Navíc k tomu budu začátkem dubna vyslána na moji první tiskovku a to do HaDivadla ku příležitosti představení dramaturgického plánu na příští rok včetně předpremiéry inscenace Ondřeje Novotného Roky 90: Láska, pank a Nesmírnost. Těším se.  Momentálně sháním nějaký levnější digitální diktafon, klidně z druhé ruky, nevíte o něčem?

Omlouvám se, že to tu poslední dobou trochu zanedbávám, není moc čas. Každopádně pokud si ode mě chcete něco přečíst, uvedu alespoň odkazy na mé nejnovější mimo-blogové články.

Pro magazín Vaše literatura jsem napsala literární článek Dílo jako pohyblivý organismus aneb Medvědí román Jiřího Kratochvila. V Topzinu mi nově vyšel aktuální článek o vzácné básni třináctileté Charlotte Brontëové, která půjde do aukce a lehce populistických pět zajímavostí o Stephenu Kingovi. Na závěr ještě zpráva pro Kulturu21 o plánované a mnou doporučované výstavě Andyho Warhola v Alšově jihočeské galerii.

S ♥

K.

11 thoughts on “Media is not Go(o)d

  1. To je super 🙂 Já bych měla z tiskovky strach :D. Jinak tady je asi chyba v článku o Charlottě: Příznivci této anglické básničky a prozaičky mají 10. dubna 2013 jedinečnou šanci…. nemělo být básnířky?

    • Vidíš, až teď jsem si všimla, že ani tomuto krátkému článku se nakonec nevyhnul editorský zásah a to mi bylo řečeno, že tentokrát se to nechá bez poskvrny, ale právě ten upravený perex s překlepem je dílo editorky. Nejspíš automatická oprava ve Wordu. 😀 Každopádně moc díky, už jsem napsala, ať to opraví.

      To si nemysli, z tiskovky mám také pořádný strach, ale zas to bude dobrá zkušenost. 🙂

      • Já teď pracuji na reportáži z brněnské Mafie, taky jsem dělala rozhovor, ale to se nejednalo o slavné osobnosti a o tématu jsem hodně věděla. Budu ti držet palce, abys nebyla moc nervozní a udělala dobrý úlovek :). Jak pracuji u Bolka, tam bych třeba taky mohla dělat rozhovory s herci, ale když je moc neznám, tak by to stejně nestálo za to. Že je vídávám v televizi neznamená, že o nich něco vím. Někdy ani to, jak se jmenují 😀

        • Počkej, počkej…myslíš tu hru nebo ses rozhodla proprat brněnské podsvětí? 😀

          Tak informace o hercích jednoduše nastuduješ na internetu, z životopisů atp., zas by to bylo dobré využít, když už k nim máš přístup a takový rozhovor bych si ráda přečetla 😉

Zanechat Odpověď

