Procenta ztrát, procenta smutku, procenta štěstí

Je březen Černé nebe nad městem voní deštěm
Ještě jednou to všechno spočítám
Aspoň jednou ještě

Procenta ztrát procenta smutku
procenta štěstí

to co jsem dostal
to co jsem vyhrál
to co jsem propil
to co jsem ztratil po cestě
to co jsem získal poctivě i nepoctivě
Plnoletost i špatnou pověst
papírovou zlatku
po strýčkovi ve vestě

Václav Hrabě – Ukolébavka (úryvek)

Už je načase vyhlásit naši zaprášenou černobílou soutěž. Tentokrát máme ctěné výherce pro změnu z maskulinní částí populace, což nikdy není na škodu.

Kniha Noc nic nezadrží od  Delphine de Vigan poputuje k TlusŤjochovi a Štěpán se může těšit na titul Cizí dítě Alana Hollinghursta.

Pánové, pokud si vzpomenete, nezapomeňte následně oznámit, jak se knihy líbily, samotnou mě oba tituly opravdu zaujaly.

Děkuji i vám všem ostatním, kteří jste se zapojili a na ukázku přidávám několik vybraných soutěžních černobílých kousků, které mě oslovily.

This slideshow requires JavaScript.

/The Hot Rats na Facebooku/

4 thoughts on “Procenta ztrát, procenta smutku, procenta štěstí

Zanechat Odpověď

