Na dosah

Dnes nemám ani sílu se nějak rozepisovat, jen jsem chtěla přidat tyto tři fotografie, které mě zaujaly. Jinak momentálně chystám jednu knižní recenzi a mimoblogový článek o mé drahé Patti Smith.

Na okraj – knižní soutěž stále běží a na Vaší literatuře mi nedávno vyšel článek o Ladislavu Fuksovi.

Bonusová otázka do éteru: Míváte někdy lucidní sny?

FOTO: Ruce nevěsty, Zdroj: nationalgeographic.com

Nevěsta, zdroj: nationalgeographic.com

FOTO: Proti proudu, Zdroj: nationalgeographic.com

Proti proudu, zdroj: nationalgeographic.com

FOTO: Vážka, Zdroj: nationalgeographic.com

Vážka, zdroj: nationalgeographic.com

Související článek: Fotografie s příběhem

/The Hot Rats na Facebooku/

6 thoughts on “Na dosah

  1. Nevedela som, že tie sny sa volajú lucidné. Áno, stávajú sa mi. Niekedy mám silu niečo v nich meniť, väčšinou však nie, iba si uvedomovať, aj to je dosť. Ja mám však k snom taký postoj, že či už sú vedomé alebo nie, sú reálne, iný druh skutočnosti. Často po zobudení mi trvá, kým sa nejaká časť zo mňa vráti. 😉

  2. Lucidním snům jsem věnovala prostor ve své SOČce Analýza snů pro začátečníky 🙂 Je to ohromně zajímavé, když jsem si sny psávala, skvěle jsem si je pamatovala, ted na VŠ, jakmile se probudím, hned myslím na něco jinýho, takže jsou sny fuč, ale asi se na ně zase zaměřím. Lucidní sny jsem mívala dřív, jednou dokonce i s dotykem, že jsem cítila látku a pokožku – nejspíš jsem současně ohmatávala něco kolem mě. To byl nejzvláštnější sen, protože mě přepadl během čtení knihy, hned byl pryč a byl ohromně živý.

    • Sny jsme si nikdy nezapisovala i když už jsem nad tím uvažovala, problém je v tom, že málokdy se dají úplně popsat, často jde spíš o nepopsatelné pocity či atmosféru. Na druhou stranu je hrozně ráda vyprávím – hlavně ty vtipné – a to ať už hned po probuzení (pokud je zrovna komu 🙂 ) a nebo během dne, pokud je však mezitím nezapomenu. 🙂
      Rozhodně je to ale moc zajímavé téma.

Zanechat Odpověď

