Příšera ve skříni

Dnes jsem se pobavila u statistik tohoto blogu, protože hned několik lidí sem zabloudilo, když zadali do vyhledavače následující hesla: „příšera ve skříni“, „narcistická osobnost“, „oškliví lidé“ nebo naopak „hezcí kluci 16 let“. Ano, děkuji pěkně, milý Google, nemohla bych býti více polichocena.

Každopádně jak užíváte letní atmosféry? Slunko ve vlasech, svěží tráva pod chodidly, rozkvetlé pestré květy, přezrálé ovoce a cvrlikání ptactva všeho druhu. Já osobně jsem si vše plánovala a představovala docela jinak, jak už to tak bývá, a cvrlikající roztomilé ptáčky mám chuť někdy střílet. Představy mají vždy daleko do reality, ale musím uznat, že ne vždy to ještě musí být na škodu. Takže užívejte, vdechujte, tančete, smějte se, zpívejte, protože, jak by řekl Bukowski, život je někdy dobrej, ale občas pro to musíte něco udělat.

Foto: Cig Harvey

Foto: Cig Harvey

Foto: Cig Harvey

Včera jsem dopsala článek o egyptské mytologii pro jeden internetový magazín (uvídím, jak se mi bude zdát, až vyjde, pak teprve možná uveřejním odkaz) a hromadí se mi spousta dalších nápadů na články, snad brzy i něco dokončím.

A nakonec – momentálně se mi sešly dva mé portréty, za které autorkám moc děkuji, a nešlo je tu neuveřejnit:

Autor: Barbora J.

Autor: Verča S.

4 thoughts on “Příšera ve skříni

  1. Tie vyhľadávacie heslá sú ozaj dobré! Ja som nemala ešte také vtipné, ale pobavila som sa aj na „burina ťahavá“, „ako upraviť pôdu“ – akoby som viedla poľnohospodársky magazín, alebo „obrázok o snívaní“. No ale čo už som mohla čakať, však? Napriek všetkému som rada každému návštevníkovi. Lebo možno, ako som raz napísala: http://olivia-sk.blogspot.be/2011/11/novembrovy-navrat.html… Ale presne ako píšeš, predstavy bývajú ďaleko od reality (mimochodom práve týmto som sa včera zaoberala). Tak pekný deň, už sa teším na tie zverejnené nápady.

  2. Ty portréty jsou super. Taky jsem přemýšlela, že se nechám portrétovat. Portrét by pak byl dárkem pro mé rodiče. Ale asi k tomu nemám dost trpělivosti a odvahy….:-)

    • ja mam v skrini tiez nejaku prisernu priseru lebo aj ked poukaladam do nej moje oblecenie tak o 3dni je tam bordel 😀 ,ja som tvoj blog nasiel uplnou nahodou podla komentaru co si pridavala
      a tie vtaciky co spievaju mi nevadia skor naopak mam rad prirodu a uplne vsetko co k nej patri ale mozno muchy nemusim:D

Zanechat Odpověď

