Bloguji, tedy jsem

Také milujete vůni čerstvě natřené barvy, dotýkání se starých knih nebo chuť grilovaného lilku? A nesnášíte svraštělé prsty po koupání, raní kocoviny či nesnesitelný pach benzínu? Protože já ano a protože všechny tyto maličkosti dělají tohle smutné a bezútěšné místo alespoň trochu snesitelným.

Ale proč začínat tak sentimentálně. Tak tedy jinak.

Prý je teď móda vést si blog, takže tohle je můj pokus o to, jít s dobou. Bohužel ale netuším, co se na úvod takového blogování píše.

Asi to tedy necháme prostě dozrát a uvidíme, co z toho vzejde.

foto: Jozef Mician facebook.com/jozefmician

foto: Jozef Mician, facebook.com/jozefmician

Příspěvek byl publikován v rubrice Záznamy se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 thoughts on “Bloguji, tedy jsem

  1. Ahoj, můžeme opět vyměnit linky 🙂
    Jinak pokud budeš na své předchozí stránce pokračovat, můžu ti pomoci s články. Mám něco málo načteno a nasledováno. Dříve jsem také takovou stránku psala, bohužel se neujala, a tak zanikla. Ta tvá je pěkně rozjetá a bylo by jí škoda 🙂

Zanechat Odpověď

